Regulamin sklepu

§ 1 Postanowienia ogólne  

Sklep dostępny pod adresem https://magdalena-michalak.pl/sklep jest prowadzony przez SAVOIR7 Sp. Z o.o. ul. Świętokrzyska 30 lok/63 00-116 Warszawa NIP: 5252819110 Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę https://magdalena-michalak.pl/sklep Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem. Zabrania się wprowadzania treści o charakterze bezprawnym. Definicje użyte w Regulaminie oznaczają: Sklep Internetowy, zwany dalej „Sklepem” , prowadzony przez SAVOIR7 Sp. Z o.o., przyjmujący zamówienia poprzez stronę https://magdalena-michalak.pl/sklep Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w szczególności dokonująca zakupów. Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady zakupów w Sklepie.  

§ 2 Usługi świadczone przez sklep  

Sklep świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi: 

a. umożliwianie nabywania Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu,

b. udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie,

c. dostarczanie informacji marketingowych i handlowych droga elektroniczną.  

§ 3 Wymagania techniczne  

Do korzystania ze Sklepu internetowego jest wymagane:

a) Podłączenie do sieci Internet (o dowolnej przepustowości łącza),

b) Posiadanie przez Użytkownika jednej z przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, Mozilla itp), umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML),

c) posiadanie konta pocztowego e-mail.  

Sklep nie gwarantuje, że łączenie oraz przeglądanie stron serwisu będzie odbywało się w sposób niezakłócony oraz pozbawiony wad technicznych.  

§ 4 Zakupy w Sklepie  

Ceny Produktów, widoczne na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto. Wysyłka produktów on-line (ebook, kurs, itp.) odbywa się drogą elektroniczną w sposób automatyczny – po zaksięgowaniu płatności. Sklep nie pobiera dodatkowych opłat za wysyłkę. W przypadku zakupu towaru z koniecznością wysyłki (typu książka papierowa, inny przedmiot) zostanie pobrana dodatkowa opłata w zależności od wybranej przez klienta opcji.

Proces zakupów składa się z pięciu etapów:

  1. wybór przedmiotu,
  2. złożenie zamówienia,
  3. wybór formy płatności (w przypadku zakupu przedmiotu także wybór opcji wysyłki),
  4. płatność,
  5. realizacja zamówienia Zakupu w Sklepie można dokonać zarówno Klient posiadający konto w Sklepie, jak Klient nieposiadający konta. W czasie składania zamówienia należy podać niezbędne do wykonania umowy i realizacji zamówienia. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza zawarcie umowy sprzedaży (kupna) zamówionego Produktu.
  6. Na zamówione produkty Sklep wystawia Fakturę. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy z podaniem numeru identyfikacji podatkowej (NIP).

§ 5 Formy płatności za zamówienie.  

Istnieją dwie formy płatności za zamówienie:

  • Płatność on-line poprzez tzw. bramkę płatności. 
  • Przelew tradycyjny, na specjalną prośbę klienta, wysłaną drogą elektroniczną. 

§ 6 Odstąpienie od umowy  

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość (lub poza lokalem przedsiębiorstwa) nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.

§ 7 Reklamacje  

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot wolny od wad.

2. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące zakupionego Materiału lub samego procesu zakupowego opisanego w § 4 Regulaminu.

3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, tj. kontakt@magdalena-michalak.pl

4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia tej reklamacji Administratorowi.

6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§ 8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z umową o dostarczenie treści cyfrowej lub przedmiotu w postaci wybranego przez Użytkownika Materiału na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

2. Użytkownik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Użytkownik będący Konsumentem, ma możliwość:

1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,

2) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą

3) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 

§ 9 Ochrona danych osobowych  

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez SAVOIR7 Sp. Z o.o. ul. Świętokrzyska 30 lok/63 00-116 Warszawa NIP: 5252819110 danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy. Administratorem danych osobowych jest SAVOIR7 Sp. Z o.o. ul. Świętokrzyska 30 lok/63 00-116 Warszawa NIP: 5252819110  

§ 10 Postanowienia końcowe  

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z późn. zm.) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271 z późn. zm.). Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu jedynie z ważnych przyczyn, takich jak usprawnienie działalności serwisu, wprowadzenie nowych funkcjonalności, rozpoczęcie świadczenia nowych usług lub zmiana przepisów prawa. Użytkownicy zostaną poinformowani o wprowadzonych zmianach.